zondag 2 december 2007

Appartement

En ja, verleden week hebben we ons nieuw liefdesnest in Zweden gevonden.
Veel keus was er niet. De firma die ons begeleid in het Zweeds gegeven had maar 1 huis kunnen vinden in ons budget. Het is eigenlijk geen huis, maar een apartement in een 2 appartemenshuis. De eigenaars wonen beneden, maar zijn het gros van het jaar in Spanje. Dus, .... geen last van de directe buren.
Het huis [laten we het zo maar noemen] is 120 vierkante meter en heeft 3 slaapkamers. Plaats genoeg dus voor vrienden die willen overkomen. De living is heel ruim en is naar het zuiden gericht. We hebben zelfs een houtkachel in de living. Dat gaat gezellig worden. Wel opletten als V komt, zorgen dat er geen 'peau de bete' voor komt te liggen.
Hopelijk kan ik de verhuis regelen voor de tweede week van Januari en dan begint mijn leven echt in Zweden.
Ik heb 2 parkeerplaasten voor auto's. Vermits ik zelf zonder auto vertrek, ga ik die verhuren aan collega's. Vermits alcohol duur is in Zweden, ga ik ze in natura laten betalen.
Ik zie al enorm uit naar de zomer. Het terras is groot en onze BBQ gaat mee. Joepie

1 opmerking:

Petchie75 zei

Sounds like a great place, especially as the landlord is not there too much.
Maybe you should go to the north of Sweden and get yourself a reindeer skin for infront of the fire place (I guessed that word, is it right? Is there a fireplace?).. Nice with a huge terrace, we will definitely try to come and visit next summer (or at least I, don't know abt O...).