woensdag 19 september 2007

als de dag van toen

Maandag heb ik mijn voet omgeslagen tijdens het recreatieve uurtje badminton. Het was mijn eigen fout, gespeeld zonder brace. Vermits we morgen naar Rome vertrekken heb ik dan maar besloten om niet te gaan lopen (alhoewel ik het voorzien had). De hele avond heb ik passief gesport. Ik ben naar de frigo gelopen om een frisse pint op het moment dat het balletje even stillag in de match Real tegen Werder. Had wel verwacht dat Real wat beter zou spelen.

Vandaag ga ik een frisse neus halen en wat in het bos gaan lopen. (dat hoop ik alleszins).

In ons Belgenlandje hebben we nog steeds geen regering. Ik snap eigenlijk de grote problemen niet meer. Hoe kan een stomme staatshervorming nu belangrijker zijn dan de verschillende berichten van bedrijven die sluiten (en degene waar we het van gehoord hebben, bevinden zich in Vlaanderen). Alle olle, ik wou er een weddenschap op sluiten, maar dat mag nu ook al niet meer.

Nu nog wat verder werken (niet te hard!) en al wat dromen van onze 4 dagen in Rome met A en T. Ik zie er al naar uit. Het enige dat wat demotiverend werkt is het vroege uur van de vlucht. Ik ga sloten koffie nodig hebben morgenvroeg.

Geen opmerkingen: